RSS 2.0

Mission-friday!

Heyhey...lediga fredag! :D klockan är rätt mkt för att vara en icke bakisdag. Men jag sov tills jag vaknade, för det blev ändå rät sent igår..men jag lever och jag är pigg och glad! :)

Hmm, en ledig fredag var det ja! Älskar dom ;P haha så skönt att man faktiskt kan välja och ha långhelg hela sommaren! anyway..idag har jag lite saker jag tänkte uträtta, känns som om man har ont om tid redan nu men jag ska nog hinna med det jag har planerat ska ni se :) ska bli en effektiv och nyttig och skön fredag helt enkelt!

ska käka min frukost och sen sätta gång med första uppgifter, vilket blir att städa. Inte det roligaste för dagen precis med äh, älskar känslan av renhet :)



Vilket jäkla mission vi tog på oss inatt då!? Dessa 2 drinkarna (vodkalime) blev gjorda till oss av misstag, bartendern hörde fel när vi beställde. Vi drack ju ingen alkohol inatt. Så vi fick ge ut dom till nån ändå :P hehe

Vi bestämde oss för att ge ut dom till en varsinn snygging, för igår fanns det massvis av dom på Grand, väldigt mkt nya ansikten. Men det avr svårare än vi trodde. haha :P tänka sig, svårt att ge ut en drink till en kille??!

Vi lyckades till slut, men det tog sin lilla tid..vi var rätt kräsna ändå ;P

Ne nu ska jag inte sitta här o "slösa" tid, frukosten väntar och sen är det dags att funka!
Later babes!!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback