RSS 2.0

Omdömme - Silicea!

För er som inte vet vad Silicea är eller vad den gör så kan ni läsa det HÄR!.



Nu har det gått exakt 3 månader sen vi började med det. Och vi har nog märkt att det har hjälp en hel del, iaf på hårfronten. Jennis hår har blivit väldigt långt och mina extensions har vuxit ut alldeles för långt REDAN och jag har bara haft i dom i 2 månader och 1 vecka. Man kan typ tro att jag har haft i dom i över 3 månader eller nåt för att dom nu hänger så långt ner. Vet inte om jag ens kan ha dom 3 hela månader för dom kan börja synas emellan när dom växer för långt ut. Man kan nog säga att mina extensions växt ut 30% längre än tidigare persioder som jag haft extensions i.

Silicea är en produkt vi INTE kommer att vara utan, vet att hår växer fortare under sommarhalvåret men vi tror ändå att silicea har gjort MKT, Beställde 2 nya månader igår.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-20 @ 14:12:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback