RSS 2.0

Så blev det..

Ja, vad var det för planer man hade för helgen? Tanken var att man skulle till Varberg idag, Jenni åkte..men inte jag! Lite tråkigt eftersom man skulle göra nåt annat än att bara va hemma i Borås..MEN det hände saker som gjorde att jag bara inte orkade bry mig om saker.

Istället blev det en fredag med en massa pretty little liars tittande! Gud vad jag gillar den serien. :D har laddat ner några som väntar..men dom ska jag titta på en annan dag.

Bokade till och med biobiljetter för säkehetsskull om inte nåt skulle hända idag, fast jag hade nog inte orkat med det ändå, har varit jäkligt seg idag..usch!

Nu har jag varit hos Anki i nån timma och jag sitter här o gäspar..kan inte påstå att jag är nåt roligt sällskap :P hehe, ne men vi har haft det trevligt med lite snack bara.

Ska snart hem o sova så att jag e pigg inför dagen, ska faktiskt "följa med" på Ankis mammas 50 års kalas. Ska nog ta en liten shoppingrunda me..we'll see!



Hoppas eran fredag har varit fin!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback