RSS 2.0

Så tränar Victoria's Secret-modellerna!

Deras jobb innebär att de ständigt måste hålla sig i toppform för att se bra ut i underkläder och bikinis. Det betyder att de har lärt sig ett och annat om de mest effektiva träningsformerna för att hålla kroppen i trim. Här berättar Victoria's Secret-modellerna Lily Aldridge, Alessandra Ambrosio och Erin Heatherton om hur de tränar.



Modellen Alessandra Ambrosio cyklade sig i form efter att hon fick en dotter för tre år sedan. "Just nu är jag nöjd", säger hon om sin kroppsform. "Jag behåller min figur med hjälp av pilates och yoga", berättar hon enligt Us Weekly.

Även nygifta Lily Aldridge brukar träna pilates för att trimma sina berömda kurvor. "Jag tränar också kickboxning och gör massor av situps och benlyft", säger hon. "Jag gör allt jag kan för att hålla mig aktiv och bara ha kul", berättar Lily.

För Erin Heatherton är yoga en ny favorit. "Jag har precis börjat träna yoga och har blivit besatt", "Jag fattar inte att jag väntade så här länge med att börja", säger modellen.

Artikeln kommer från improveme.se

Yoga och pilates har vi alltid velat börja med, får nog ta tag i det nu!, men man hinner ju inte med allt? vi gillar ju styrketräning. Men ett pass i veckan borde man väl kunna unna sig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback