RSS 2.0

ShapeUp Club

Blev glatt överraskad när våran vän Tess berättade i fredags att hon hade gått med i ShapeUp Club för 2 veckor sedan..Det som va en glad nyhet är att hon faktsikt hade tappat 2 kilo på dom veckorna, REDAN. Henns "plan" säger att hon ska tappa 0,75kg i veckan för att nå sitt mål. Det är ju bra att det blivit mer än väntat. (keep it up!) Hon har ju bara tagit grejer som finns i programmet men hon har också insett fort att kalorier gör mkt. Hon rör inte på sig så mkt heller (just nu) så det är ju jätte bra :D Ett bevis på hur effektivt detta är! det gäller ju alla sånna där kalorisidor.

Nu är det bara Anki som ska komma in i det här me, hon ska bara få tummen ur :P haha. hon provade ju en diet som vi skrev om. Dukan-dieten, men den passade inte henne, så det här är nog en MKT bättre grej har vi kommit fram till. För man får äta vad som helst, bara man ser upp.

A..själv ser jag jätteskillnad på min egna kropp som jag skrivit innan. Det är fan synd att underhudsfettet på magen är det som lämnar kroppen sist, eller det är det jag har hört iaf och det verkar stämma på mig! Men snart så! Effektiv träning nu dom kommande veckorna och sen ska det nog blir bra, för sen är det jag lagt på mig det senaste borta och sen ska jag bara inte låta det komma tebax på det sättet.

Aja, detta får väl typ bli dagens tips igen, för det här tillåter dig äta vad som helst bara man inte går över sin nivå för vad som är bra för dig, då kan man unna sig till fullo och ändå hålla sig i "form" eller bara att inte lägga på sig onödigheter (som jag gjorde) hehe

Och det här är ingen svältgrej eller bantnings-skit, det här är bara ett effektivare sätt för att få dom resultat du vill ha utan din tex träning, eller ah jo det blir väl till en viss del en diet grej men ändå. Vi började ju som sagt med det här för att vi ville få fram musklerna lite och millan tipsade om att kolla upp kaloriintaget. Och vi fick ju antagligen i oss väldigt för mkt vissa gånger när det gäller vissa måltider och annat. så mkt som vi äter ibland och åt då.



Nu ska jag ta tag i min dag, har inte haft tid att skriva in nåt innan. Intaget ser ni väl i nästa inlägg :)
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback