RSS 2.0

Törnrosa!

Istället för rapunzel med det långa håret känner jag mig nu som Törnrosa! Hur kunde jag sova så länge? hehe helt otroligt!? Resan tog väl hårdare på mig än jag trodde. Hade dock svårt att somna inatt men ändå, sen att jag verkligen inte alls reagerat på att klockan har ringt..hade ställt den vid 11. Måste ha varit helt lost i drömmarnas land. För i vanliga fall vaknar jag hur lätt som helst om det är nåt som låter.



Inte ens varit vaken en timma än :P hehe

Anyway, nu hoppas vi på att det inte förstör för mkt för kommande natt, hehe tur att det inte bara är jag som har vaknat sent idag. Jenni var nog uppe rätt sent idag me, vi ska snart ha en shopping-date. Ska fixa lite saker inför kommande händelser och sen även handla lite, har ju INGENTING här hemma. Som tur är så kunde jag iaf få en bra frukost trots allt :)

Nu ska jag få i mig den sena frukosten o sen titta till the economy, lönen trillade ju som bekant in igår! :D
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback