RSS 2.0

Vaknade upp i Varberg

Åkte hit efter krogen igår.. hällde i mig x antal redbull för att hålla mig pigg och inte säcka ihop totalt på krogen igår. När jag går ut nykter blir de oftas så att att jag blir trött och vill hem, men det funkade ju igår iaf :) jvlar vad varmt det var och vi svettades en hel del. petter var grym, kommer film o bilder senare.

Vaknade upp här idag men världens halsont, jag visste det :( kände det redan igår att de va på G.. NU har dom iaf handlat te, honung och halstabletter till mig och själv fixade jag ett gurgelvatten gjord på just vatten och MYCKET sal, fy vad de smakar men de funkar nog ganska bra.



Idag fyller Carl år.. det är anledningen till att ja åkte hit igår natt.. vi har ätit frukost ute, delat ut presenter o ätit tårta :) presenterna kan jag visa senare, ganska roliga endå, bara som kompensation för den riktiga presenten han ska få nästa vecka :)

Vi ska ut och äta med hans föräldrar och senare till fästningen för att kankse se Takida om han får gratisbiljetter eftersom han jobbar på socitén och därefter äta en jätte god tallrik full med havets godsaker på socitén där även den oficiella efterfesten håller hus :)

Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback