RSS 2.0

What's coockin'

mmmhm, mästerkocken Anne är i farten..eller var i farten nyss iaf ;P haha

Gjorde iordning en av maträtterna för veckan här hemma hos mamma eftersom vädret SUGER just nu, blev ju värsta regnsvädret :/

Tänkte testa nåt nytt som vi inte gjort innan, fick en idé när jag kikade i vårat lilla skaferi. Tänkte testa på att göra solrosbiffar...vad tror ni om det!? hehe



Rostade solrosfröna i olja och pressad vitlök innan så vi får väl se hur det blir..det luktade sjukt gott så jag hoppas verkligen att det blir lika gott som jag tror :D hade ju varit trevligt, hehe. Använde deras grill, en sån som vi fick av dom typ.

Vågen var mitt redskap såklart :P



Kesoplättarna ser ut att bli kanon, som vanligt..har aldrig misslyckats med dom! Mellanmålen för veckan.

Gasch! nu är jag dödshungrig, en stor laxbit väntar på mig nu så vi skrivs sen!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback