RSS 2.0

All by my self

Det e inte ofta jag e hemma heeelt ensam en söndag och gör sysslor utan syrran.. det känns weird men endå skönt för jag gör det i min egen takt och känner inte att jag stressar mig igenom det direkt.. Klockan e ju redan efter 19 och jag brukar ligga o glo film o äta go mat vid den här tiden. Men det är en liten knepig tid i mitt liv nu så jag får nog bli ensam ikväll eftersom Anki var för trött för att joina mig... Anne o Tess kommer väl hem snart antar jag så ja blir väl inte ensam så länge till. Skönt vissa gånger som sagt..



Jag sov länge idag, försökte ta igen en del tid jag fölorat under de tre festdagarna. Är trött som bara den o sleten men det e heeelt okej på söndagar, känns bara mys att inte behöva bry sig så mkt. Just nu tvättar jag.. håller även på med det sista på veckans mat. Städandet får vänta nån dag känner jag. Ska se om de finns nån film jag kan glo på innan läggdags. Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback