RSS 2.0

Den gröna sköna!

Skönt att det äntligen blir varmare igen! Nu känns det lite som sommar iaf! :) Man hade ju inte tackat nej till semester denna veckan..vi har ju det nästa vecka, får hoppas att det är lika bra då! (håller tummarna)



Aja, veckan började bra iaf, med sol som sagt..låg ute på lunchen ett tag på min gröna sköna filt :) Den kommer användas flitigt nu dom kommande dagarna!

Började dagen med lite fotning av byxor och underkläder..nothing special direkt. Sen har dagen bara flytit på som vanligt..eller Jenni har iofs inte varit på jobbet idag så helt vanligt har det väl inte varit, hehe

Anki är dock här nu, hon kom för en stund sen, men nu är det snart dags för mig att bege mig hemåt. Ska bli skönt..är rätt trött idag, min hals är inte så vänlig mot mig :/

Nu sa jag bara göra klart det sista..
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback