RSS 2.0

En midsommarnattsdröm..

05.00 ungefär fick jag lägga huduvdet på kudden hemma efter vårat besök i Varberg och Societén. Tur att det gick fort att åka köra hem inatt iaf.

Plockade 7 små blommor ute hos mammi innan vi åkte för att lägga dom under kudden :) tror ju dock inte på sånt men kul med lite traditioner. Har inte gjort det på många år..



Drömde jag om någon?..nae!..det blev inga trevliga drömmar..inga drömmar om nånting vad jag minns iaf! hehe let´s face it, i was born to be alone, just nu iaf! Men det passar bra känner jag :P

Jag låter mkt vara osagt om gårdagenskväll, säger bara RESPETLÖST så får folk tro och tycka vad F*N dom vill! Orkar inte ta upp nåt för det kommer inte bli nåt vettigt av det i vilket fall som helst känner jag just nu.

Frukosttime för mig nu! Vkanade för 15 minuter sen typ. Klockan är ju fan snart 2..HATAR att sova bort hela dagen! TUR att det bara är lördag än så länge..det gör mig MKT gladare! :)

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback