RSS 2.0

Ett halvår...

oj, tänk er..nu eller i fredags..på midsommar den 24:e då e det bara ett halvår kvar till julafton. hallåååå? helt sjuk eller vad?? Vad har hänt, vad har man gjort vad hinner man göra??

O herregud, imorrn är det en vecka kvar tills man faktsitk blir 25 år. haha när jag var "liten" tyckte jag att 25 var jättegammalt, att man var vuxen..eller a ni fattar. Men idag känner jag inte alls så. Som jag säkert skrivit innan så känner jag mig själv som ett barn.. lr inte ett barn men alltså, inte gammal iaf. Jag har ingen åldersnojja eller nåt sånt heller, men det kommer väl det me :P hehe (hoppas inte)

Känner faktsikt några som har det, det måste vara jobbigt att ha det kan jag tänka mig...

äh..ingen idé att prata om åldern, jag kommer aldrig att vara äldre än vad jag känner mig. Vad känner jag mig som nu? hmm, typ? NE, Jag kan inte sätta en siffra på det, för idag kan 20 åringar vara mognare än en 30åring och tvärtom såklart.

Nu ska jag väl ta och titta klart den rätt intressanta filmen som går och sedan krypa ner för att klara av en JÄÄÄÄÄTTE jobbig arbetsvecka...(det var väldigt mkt ironi i detta)



våran fina midsommarbrasa hos mamma. Moster Katri fick fart på den :)

Hoppas eran midsommarhelg har varit kanon!
Nattinatti!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback