RSS 2.0

Funkar jätte bra!

Vi testar ju lite olika saker för nelly eftersom vi e med i en liten testgrupp som dom satt ihop här på kontoret :) Fick testa den här praktiska saken. Nagelborttagningsmedel i en burk som du bara stoppar ner fingret i och vrider. Fuinkar hur bra som helst och de går snabbt. Rekommenderar den starkt :D Anki älskade den eftersom hon e lat :P haha hon testade den på rött nagellack i fredags och hon fick bort det utan några som helst problem. Luktar gott oxå. Nailtwist köper du HÄR





Fick även lite fler saker att testa som vi inte hunnit med ännu, får görta de när tillfälle ges. :)



Kommentarer
Postat av: M

Det där ser ju jättesmidigt ut! Bara mitt vanliga nagellacksborttagningsmedel tar slut ska jag absolut testa det här :)

Såndärna elastiska silikonhårband är jättebra! Om just det märker ni har på bilden kan jag inte säga, men jag har från ett märke som heter Dermosil (dermoshop.com) och dom gillar jag massor!

2011-06-21 @ 14:21:28
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback