RSS 2.0

Helt LOST!

åååh vad irritireande det kan vara ibland när man inte får med sig sina grejer från ett ställe till ett annat! Nu snackar jag typ om mobilen! Glömde den och HELA min partyväska på "förfesten" igår..hur kunde jag åka iväg utan den tänker jag då? okej om man e full som ett ägg och inte vet vad man håller på med men nykter? haha mitt liv är ju i den! lr ah, hehe kort o allt blev kvar. Var ju helt lost utan mobilen, as jobbigt när man vet att man behöver den och inte har den till hands, det är en annan grej om man väljer att vara utan mobilen en dag eller en stund iaf.

Som tur e så behövdes inte legg och sånt för kvälllen iaf, harde dom fågat så hade man ju bara sagt: amen du, vi är tvillingar, hehe :P ne men man "känner" ju vakterna..



Självklart fick jag tebax min älskling innan jag åkte hem, för jag åkte ju o hämtade den såklart, med bil..eftersom jag körde igår. Så det var ju inget mer jobbigt med den grejen ändå. Självklart fanns det lite missade samtal och sånt som sedan slutade i ett trevligt nattsamtal :)

På tal om att vara lost så, klockan är ju hur mkt som helst!! herregud vad jag har sovit..sovit bort hela dagen :( usch! Jag känner mig heelt lost! Tanken var att mamma skulle väckt mig rätt tidigt idag för att jag skulle ut dit och sola o sånt, men vad hände med vädret!?, skulle hämta grejer inför helgen me men det får dom komma med.


Nu ska jag iaf ta mig en mysig "söndagsfrukost" med grönt te och turkiskt youghurt med massa trevligheter i :) ni vet vad det innebär vi det här laget :P hehe

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback