RSS 2.0

Mat & Träning 11.06.10

GUD vad irriterande det är när man glömmer nåt viktigt till träningen, tex. som sitt träningslinne! Slängde min i tvätten igårkväll och tänkte hämta ett nytt innan Jenni stände in sig för natten, men kom jag ihåg det? neee! och sen tänkte jag inte på det på morgonen heller..



Jobbigt som det blev var jag tvungen att träna med mitt vanliga linne idag..tänkte att det kanke kunde funka ty o bara ha på sig det men det såg ju inte alls bra ut så jag var TVUNGEN att ha på mig tröjan me, fattar ni vad jag var svetiig eller??! hehe stackars mig lr hur? :P

Anyway..dagens träningspass var kanonbra! känner mig jättenöjd med den! Jag började med att springa på löpbandet i 12 minuter, sen körde jag på krosstrainern i lite mer än 10 minuter, sen fick det vara klart..var helt blöt typ!

Benpass snackade jag ju om igår och det blev det..dock var Anki inte med idag! Hon fick annat för sig :P hehe MEN det stoppade ju inte mig såklart, jag körde ett benpass, men inte det "vanliga". Körde inte alla övningar i tisdags så då tog jag dom idag istället :)

Idag blev det då: Baksida lår, vader och utfall på stång med mer vikter och mindre reps. Kändes ordentligt eftersom träningsvärken fortfarande sitter i. Sen körde jag den sidroterade mag/rygg övningen på ställning och sedan lite egna magövningar på golvet..stresching efter det och då var dagens träning klar :) På mindre än en timma! gööött!!

Tycker man håller sig mättare längre varje gång man äter nåt med vitlök i..
Frukost 07.40: Frukt och nöt musli, en proteinshake.
Mellanmål 10.40: Vitt te och en aprikos.
Lunch 12.40: Fetaostbiffar med äppelsallad och vitlökssås.
Mellanmål 16.45: en näve nötter.
Efter träning 19.30: Proteinshake.

Nu sitter jag faktiskt med ett stort glas vatten med pressad citronsaft i..så gott! och ett litet glas fyllt med nötter och russin :)

Det blir lite dans ikväll me så det får ju bli dagens "extraträning"
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback