RSS 2.0

Onödiga besök!

Fy vad trött man blir på saker ibland! hehe nu snackar jag om mina läkarbesök jag gjorde förra veckan. För det första då..det med mina blåmärken, vad fick jag ut av det besöket? INGET, jag fick ett stick i armen och sen fick jag veta att jag hade jättebra blodvärden..öh? hehe läkaren jag var hos hade först svårt att bestämma sig för vad för slags prov han ville ta på mig för att han inte visste vad det var för "fel" på mig..det är väl bara att ta allt som har med lättblödning att göra så vet man att man inte har nåt? lr..? så hade jag tänkt iaf!



Anyway, fick ta ett prov iaf och det visade inget iaf..och då bad han mig söka tillbaka när jag väl hade eller fick ett STORT blåmärke? eeh.. vad ska det göra för skillnad DÅ lixom? Brukar jag få det så spelar det väl ingen roll om jag har det NU eller sen? äh..helt onödigt iaf!

Det slutar ju inte där heller..heheh. Efter att jag tagit bort min lilla tejpbit vid ögat i lördags..vad märker jag då?? Att jag har kvar eller att jag fått en till jäkla knöl! GUUUUUUD! WTF..&%¤#/%=! Vad är grejen då?? Det måste ha legat nåt under det han redan fick ut, för nu e de exakt likadant! Så idag ringde jag och fick en ny tid på onsdag, den enda tiden han hade innan Augusti, var ju bara tvungen att boka den såklart..

Han blev helt chockad över det jag sa..han ba: e du säker på att det är en likadan? Yes, allt är som innan jag va hos honom förra onsdagen :/ Så nu gör vi om det IGEN!..på onsdag då.

Lite irriterande iaf! Det kan ju alla fatta.

Nu drar vi till Maxi o hämtar vårat protein, som kommit från gymgrossisten :) lite glad får man väl vara idag!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback