RSS 2.0

Rango who?

who are you?..kan vara en svår fråga ibland!

Det tog ett bra tag innan den kom, men förra veckan hittade jag den, RANGO!



What do I think? Heeelt ok film, som ofta nu för tiden så hade jag högre förväntningar på den men aja, hehe. Låter som att man alltid är besviken? Men nee..så är det inte. Lr..ska kanske inte ha några som helst förväntningar på nåt längre..då kan man iaf aldrig bli besviken?

Men förväntningar är väl bra att ha? Fast till vilken nyrtta? hur kan förväntningar göra saker bättre?

whatever..mina förväntningar för helgen har inte blivit som man velat ändå, förrutom kvällen :) chill ute hos mammii <3 trodde ju som jag skrev sist jag va här att det skulle ta lång tid innan nästa gång. Men som tur e blev det inte så långt :)

Nu räcker det, hoppas ni haft en trevlig lördag!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback