RSS 2.0

Rehab..

Alla behöver vi någon slags rehab ibland.. det känner jag iaf :) lr inte för att jag behöver rehab från alkohol eller nåt sånt, men rehab..ombyte av miljö. Det gör så mkt känner jag. Nästan en hel helg ute hos mammi igen och den gjorde susen!

Känner mig alltid så glad och tillfredsställd på nåt sätt när jag kommer däifrån. Inte för att man har gjort nåt speciellt, men det kanske är det som gör det? att man känner att man inte måste göra nånting?

Sen tycker jag ju själv att jag har världens bästa mamma också, hon får en på bra humör..även om det kanske inte alltid märks, hehe. Men iaf...hon ger en lugn :)



Gash, min lilla Tia är som en sticka ffs! kolla på henne..hoppas hon inte är sjuk eller nåt. Borde hon dock inte vara, hon äter en massa och sen har hon fått alla sprutor o sånt.

En ny vecka väntar..ska bara se klart fredagens avsnitt av Spartacus :) sen är det rehab för kroppen i form av sööömn..
Hoppas ni hade en bra helg!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback