RSS 2.0

Svårt beslut!

Det här med nagellack och sånt kan vara rätt jobbigt när man inte alls vet vad man ska ha på sig på midsommar...man vill ju matcha lite iaf..? fast nu bryr jag mig dock inte så himla mkt ändå..hehe tror vilken färg som helst kommer att se bra ut, as usual :P

Har nu blå naglar och oranga tånaglar, så nu eller typ imorrn ska dom bli samma färg..men fråga än ju vilken?



tänkte ta ett av lacken från nails inc, som vi fick från nelly :) finns ju en del fina fäger där...MEEEN jag e sjukt sugen på att testa det fjärde nagellacken från H&M som vi inte har testat än.. får se vad det blir, ska fundera lite tills imorrn.

Kom iaf hem för en timma sen, mitt öga gör ont för övrigt, är tejpad igen!..orka :(

Nu blir det en dusch o sen chill tills sängen kallar! mat o träningsinlägg kommer senare, när jenni har fixat det!
Byye babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback