RSS 2.0

Tränade 14 h om dagen!?

Heidi Montag var värdinna när Wet Republic hade sitt årliga poolparty på MGM Grand Hotel i Las Vegas i lördags. Och hon var väl förberedd. "The Hills"-stjärnan säger att hon har legat i hårdträning och tränat 14 timmar om dagen i månader för att komma i form till det lättklädda eventet.



Heidi, som förra hösten gjorde flertalet skönhetsoperationer, bland annat en bröstförstoring där hon ökade flera kupstorlekar - berättar för tidningen Us Weekly om sitt hårda träningsschema:

— Jag har tränat från fem på morgonen till sju på kvällen. Jag har tränat riktigt hårt för att jag skulle ha poolpartyt, och kände: "Jag måste vara i form!"

Hela 12 kilo ska 24-åringen ha gått ner, med hjälp av intensiv puls- och styrketräning. Realitystjärnan erkände att extrakilona kommit smygande för att hon latat sig med träningen efter alla plastikoperationer.

— Jag var faktiskt väldigt överviktig. Jag var större än någonsin tidigare för jag har gömt mig inomhus och ätit paj med min man och våra valpar, så jag behövde verkligen komma i form igen. Hon gick ner från 59 till 47 kg.

47 kg är inte mycket, men de beror väl på hur lång man är osv. Det ska se bra ut helt enkelt och jag tycker faktiskt att hon ser rätt hälsosam ut på bilden, inte sådär benig o spinkig som jag trodde först. Ska man vara smal tycker jag att man ska vara vältränat smal och inte svältande smal, inte alls snyggt och man ser verkligen skillnade på dessa två tycper av kroppar. Rumpa och ben är ganska viktigt tycker jag, kan inte ha små kycklinglår och platt rumpa. Det ligger iaf i fokus för våran träning plus att benen hjälper dig att ha en bra hållning i hela kroppen. 14 h om dagen rä att ta i, räcker med 1 om man tränar rätt och hårt ;)

artikel från msn/starlounge


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Hon var ju faktiskt snygg på den bilden, för ovanlighetens skull! Hade inte tackat nej till den kroppen..

2011-06-22 @ 10:21:51
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback