RSS 2.0

Värt det!?

Det tog 5 månader innan jag blev onykter för en kväll..vart det värt det?? Att vara nykter i 5 månader har lätt varit värt det! Det finns inget med det onyktra jag saknar, det känner jag nu efter gårdagen! Det blev en helt del rosé, cider och lite vin till maten på nelly-festen. Varför jag ens började dricka igår har jag inget svar på faktiskt..

Det blev ett litet experiment för mig den där kvällen. Hur klarade jag av alkoholen då efter så lång tid?? Jo det gick faktiskt bra tycker jag själv..sen vad alla andra tycker om mig vettefan :P hehe jag var nog mest glad vad jag vet iaf, har inte hört nåt annat...inte än iaf. Men sen vet jag att det kanske blev lite för mkt för min smak om jag ska vara ärlig! Och ännu en gång, minnet är inte helt 100 så där har jag mitt problem igen!

Jag mår väl bra nu, men mitt huvut har inte hängt med riktigt idag, så jag känner ju det att det faktiskt inte alls är värt det. Det är mer värt att aldrig mer dricka sig full igen. Så där har ni det...IGEN, Jag ska inte dricka mig full mer.

Hehe nu låter jag som en typ gammal kärring eller nåt, men jag förstår inte varför man själv väljer att må dåligt en dag för att man super..alla mår ju som tur inte fåligt dagen efter iofs..det gjorde jag typ aldrig innan, men ah, efter 5 månader utan nåt så blir det väl så. Men tänker mer på dom som faktiskt mår dåligt VARJE gång man druckit, att man sen väljer att göra det igen...I really dont get it! :P



Här är en liten bild på vad jag fick ut av gårdagen :P ett litet märke på armen med andra ord och ett segt huvud..

Jag kör 5 månader till!

i'm out..peace!//A


Kommentarer
Postat av: misha

http://kenzas.se/2011/06/18/birthday-bbq/#respond



har denna klänningen kommit ut på nätet så att man kan köpa den?

2011-06-18 @ 19:39:56
URL: http://lifeinoneplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback