RSS 2.0

Vill ha, vill ha, vill ha..

De är mycket man vill ha hela tiden..inte sant? man vill ha kläder, skor, pengar, bra väder och massa presenter :P hehe

Sitter och funderar lite på vad jag vill ha i present, för nu är det inte långt kvar tills man fyller år! Jag vet, man brukar väl kanske inte ha en önske lista när man kommer upp i en viss ålder men man vill ju ändå som sagt HA lite grejer..man önskar sig alltid nåt speciellt.

Kollade på en liten minidator/netbook som skulle sitta fint i samlingen :) Annars är ju presentkort det ultimata, sånna som man kan använda vart som helst. Då kan vi använda det till typ shopping, skönhetstjaffs eller nån resa kanske? ;)

Meeen just nu sitter jag och kollar på köksvågar också, det är ju nåt vi vill ha JUST NU, hittade en kanonbra som skulle passa in i vårat kök :D från net on net för 199:-



Fast nu vill jag helst bara ha sol så att man kan ligga och gotta sig lite, men det känns som att det är liiite för mkt begärt just nu.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback