RSS 2.0

2 månader!

Åh, jag blir så trött på folk!...hur tänker dom egentligen? lr tänker dom alls? Det måste dom iofs göra..dom har väl någon slags tanke när dom gör som dom gör? hehe nu är nyktersit-Anne i farten igen! Men jag tycker bara det är så konstigt, lr NE inte konstigt utan riktigt JÄVKLA dumt att man ens kan me och bjuda/ge en person man helt klart ser har druckit alldeles för mkt redan på en drink/drinkar. OKEJ om man ser att personen "klarar" av mer och är städad och man vill vara trevlig osv. Men en som knappt vet in eller ut, haha tycker personen som bjuder att den personen behöver mer!? Sånt fattar jag bara inte. Men det kanske bara är jag som tänker så?? lr?

Blev själv "bjuden" på en drink igår av en riktig pudding ;) men självklart blev det en isvatten, hehe Där var det ju inga konstigheter att han frågade om jag ville ha nåt, jag va ju nykter..och han märkte såklart att jag kunde hantera det, OM jag hade velat ha alkohol.

Men att folk egentligen kan me och ge som sagt någon som inte typ kan stå still mer och dricka, jag kan förstå att man själv kan vara full och inte märka hur full den andre i fråga är, MEN jag har sett så många ggr när folk blir "bjudna" på drinkar/shots av folk som själv inte alls är i närheten så fulla. Har dom då en baktanke? Vill dom att man ska typ...ja, jag vet inte? decka?

Yeye, lite tragistk det där..



Min kväll igår på Grand var iaf awesome! Dansade riktigt mkt till riktigt bra musik! :D Man kan säga att jag och sis firade att det blev 2 nyktra månader denna helgen för mig! Får tacka Mattias Falkholt Åhman som fixade det bra för oss me :D

Later babes//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback