RSS 2.0

Återbesök!

Då var återbesöket gjort. Redan gått 6 månader undrar jag då!?!? Herre gud. Dan var ju här i Borås idag som tur är så vi stack iväg på våran sena lunch för att träffa honom en snabbis. Han kolalde lite, klämde och tog kort. Han var riktigt nöjd och de måste jag säga att vi oxå är. Sjukt snyggt och ser inte alls fejk ut. WE LIKE! Annes återbesök blev även ett behandlingsbesök men de får hon berätta om senare känner jag..



Anne ville ha med en bild.. gillar inte nakna bilder riktigt men denna får gå :) Man ser ju form o storlek bra tänkte jag. Riktiga nöjda med det so sagt, de ser så naturligt ut förutom att dom inte hänger då ;) För er som itne läst så la vi i geléhallon 285ml under muskeln. Aja later!//J

Kommentarer
Postat av: besökare

Va fina.. ojoj :)

2011-03-26 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback