RSS 2.0

CDON group awards!

Heyheyhey! Ja igår var vi som sagt på CDON group award i Malmö! Väldigt trevligt att dom anordnar en sån stor grej för ALLA företagen som nu ingår i den "gruppen". Det är nelly.com, cdon, heppo, lekmer, gymgrossisten, bodystore och RUM21 me..säkert någon mer? hehe det tillkommer så mkt hela tiden :)

"Festen" började med en bussresa på 4 timmar..den va lugn som tur var, man hann och vila upp sig lite.





Sanna den lilla busen drog fram henne egengjorda lakrisalblanding..åh gud så gott!! Självklart va man tvungen o smaka, men jag(anne) doppade bara tungan lite, hehe. Men de lockade att ta mer faktiskt! Gjorde ju själv en sån blandning i somras..recept finns i bloggen om ni vill leta :P i Juli var det nog..



När vi väl kom fram kom vi in i ett fräsht hotell. Hotel comfort. Vi fick ett snyggt och modern rum, vi hade lite mer tur än andra..för andra fick mkt mindre och inte så fina rum :P hehe det hölls på med renoveringar där antagligen, vi hamnade på den nya delen :D

Vi fick skynda oss som bara den, för festen eller tillställningen började kl 18.00 typ. Det blev lite mingel och fördricka under tiden vi fick vänta på att komma in i själva lokalen. Det var väldigt fint ordnat alltihopa måste jag säga!

Vi fick 3 rätters middag..som var väldigt god! Gott vin till det me. Det var prisutdelningar och annat trevligt under tiden. Det som var bra var att det var bordsplaceringar..fick dock ingen annan från nelly vid mitt bort, men det ordnade sig bra ändå..hade trevligt sällskap runt mig :)



Sen blev det lite artistuppträdande av Tove, som var med i idol..hon var riktigt bra faktiskt :)

Sen satte dj igång med sitt och vi dansade loss hela kvällen tills det stände..stängde vid 00.30, men det räckte gock och väl. Min kropp skrek efter vila och mina fötter dog typ :( hehe

Men det var en kanonlyckad kväll för mig iaf! MKT NÖJD!
Så nu är man hemma och chillar bara, får se vad kvällen bjuder på..kanske kikar ner på stan ikväll. nu blir det iaf gottismiddag här hemma!

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback