RSS 2.0

Dagens favoriter!

Hallå alla pigga och trötta. Sjäklv e jag helt död idag. Vet inte riktigt varför faktiskt med tanke på att jag la mig ganska tidigt igår och sov ganska bra, förutom att jag frusit och svettats :( hatar det, blivit lite förkyld tack vare det oxå så nu har jag ont i huvvet o e trött som bara den. TYPISKT när jag endå hade ont i halsen förra veckan. Aja de blir nog bättre under dagen, måste ju träna!



Dagen började med fotning som vanligt, blev dock ingen fotning igår eftersom vi inte hade tid men vi hann med allt idag istället. Dagens favoriter är faktiskt träningsskorna för en gångs skull. Riktigt sköna och snygga. Dom svarta med rött och lila, dom gråa med rosa och dom helgröna. Ska nog köpa oss ett par nya när de kommer ut på sidan ;) Dom svarta med rött är en slags "shapingsko" som easytone fast i ny form, ska hjälpa dej att springa bättre/lättare o träna lår vader och rumpa mer. we like



Anne var framme med kameran, hehe en trött jenni på bilden men dagens e snart slut ;) Later//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback