RSS 2.0

Den här jävla dagen...

Som vanligt ska jag börja veckan med att klaga på att det är måndag. Vad e det med dom här jävla dagarna. Är på dåligt humör och trött varje gång. Men jag får väl lägga mig tidigare helt enkelt... eller nej, det är inte så enkelt för det e massa annat som stör.. vissa dagar är livet svårare än andra. Jag får väl förklara mig bättre nån dag, inte nu.



Vi har fotat som vanligt, här står Anne och väntar på att catwalk kameran ska ställas till rätta. Jag och Anne fick sköta den själv idag hehe, bara en fotograf då får man hjälpa till.



Fotade massa jeans och lite skor, inte så farligt men de tog ju sin lilla tid eftersom man fick göra annat emellanåt.

Aja, dags att sluta. Anki ahr oxå varit här o jobbat lite, Lugn dag idag men det e alltid lika skönt med lugna måndagar. Nu blir de gymmet. //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback