RSS 2.0

Drömmen dog!

Drömmen om den fina våren dog! Vad fan hände? det ser inte så ljust ut just nu iaf..har kollat vädret för dom närmsta dagarna. Okej imorrn ser det väl ut att bli bra men sen då!? mulet och grått..Och vsd hjälper det om det är fint imorrn när det säkert kommer vara 10 meter snö? uusch! Var så glad nu när allt hade smält bort och torkat så att man TYP såg marken överallt..

Det var rena turen att jag hann in genom förren innan det började snöa, var iväg på en promenad en sväng för att få frisk luft tidgare idag, man bara kände att nåt var på gång. Det var ju sjukt kallt!



Tur att jag var lite smart och fick med mig en liten tröst från affären till det hela :P har inte ätit mkt mer onyttigt än det..hehe La mig under täcket och har haft det mys med min sensation under kvällen.

Ligger faktiskt i sängen för en gångs skull redan, lr redan och redan..klockan är ju redan 11, får hoppas som sagt att jag kan somna väldigt snart, ska dock ta hjälp av spikmattan! Den får mig att slappna av så jag brukar somna rätt fort när jag ligger på den.

Tråkigt att sista helgen avslutas med pissväder! Fram med vinterjackan igen då, hehe..men jag hoppas iaf att alla har haft en trevlig helg.

God natt//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback