RSS 2.0

Early morning!

Hon är så snäll min älskade syster. låter mig sova medans hon själv går upp vid 6 och kör mamma och styvfar till landvetter. Jag sov inte så länge inatt men jag sov djupt, deckade väl igår så fort huvvet nudda kudden men jag var inte så farligt trött idag. Vaknade vid 9, ganska tidigt för att vara jag en lördagmorgon.



Sitter här och väntar.. Väntar på Daniel som ska hämta mig för bakismat och häng. Först måste jag till Dinsko och byta dom höga gummistövlarna. Den vänstra är inte alls som den högra, den både ser och känns helt annorlunda, en storlek för stor oxå. Aja, får ju en ny så det löser sig.

Måste slänga in en rad om igår. Så jävla nice. Jag, Anki, Carl och Carl. Mat, vin och utgång igår. Lite bakis men jag klarar mig. Bilder senare. Later//J

Kommentarer
Postat av: A

Vad hände med det där "jag-hatar-Daniel"-inlägget? =P vänner nu?

2011-03-12 @ 13:35:27
Postat av: anne & jenni

"A" ja nu e vi vänner, får se vad som händer i framtiden :)

2011-03-14 @ 16:25:51
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback