RSS 2.0

En liten överraskning!

Vi ville överraska våran söta vän Anki som fyller år om en vecka med en liten present så vi ställde ett paket på hennes plats så att hon skulle se det när hon kom in och jobbade några timmar idag :P Hon var ju helt blind först..



Hon tjöta och hade sig, tog av sig jackan och öppnade program. Jag tycker det var så skoj så jag satt och fnissade bakom min datorskärm :P Till slut såg hon det och blev lite tyst först, sedan sa hon; "ååh, va? Oj tack, vad glad jag blev"

Haha aja, kul och överraska sina vänner speciellt när det e nåt dom verkligen vill ha ;) Var så god sötnos!



Haft en ganska lugn dag endå.. började med att fota på morgonen som vanligt.. en jävla massa skor och några jeans/shorts.

Nu e helgen strax här IGEN, gud vad fort det går. Men som vi har längat till denna fredag., Vi skrivs senarer//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar de rosa sandalerna, de ska jag hålla utkik efter :)

2011-03-04 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback