RSS 2.0

En ny behandling!

Alla vet ju att jag opererat undre ögonlocken för 6 månader sedan. Meningen med den operationen var att ta bort mina påsar, som jag själv tyckte var väldigt stora. Dom försvann! Men sen träder det ibland fram andra grejer som behövs fixas till. Tex som i detta fallet..att jag blev väldigt "tom" under ögat..det brukar kallas att man har "håliga ögon", vilket gjorde att jag såg VÄLDIGT mörk ut under ögat om jag inte sminkar mig. Så idag när vi var på återbesöket för brösten så fixade Dr.Fagrell till detta :) Och det gjorde jag med Perlane. En av alla Restylane-produkter som man kan göra fina saker med i fejset :P

Behandlingen började med att jag berättade vad jag ville ha ut av det och sedan tog han några bilder och tvättade området. Jag vet ju hur ont det gjorde att sticka in bedövningen när jag opererades så nu var jag såklart orolig över hur ont det skulle göra att sticka in en nål inder ögat flera ggr. Men det var inte farligt alls :) stack till några gånger men sen var det inget mer med det.

Resultatet jag såg direkt när ena ögat var klart var hela fantastiskt. Vilken skillnad! Nu är en det en annan historia :P för SJÄLVKLART ska jag ju få blåmärken..hehe men det var ju som sagt väntat. hade inte räknat med nåt annat ändå! Jag sa det till Dan me. För han sa: Tuvärr så blev det en vira blåtira, hehe.



Så just nu är kag verligen svullen vid området, det kommer ju att gå ner tills imorrn hoppas jag men det blåa kommer hålla i sig en vecka typ, same shit som när vi fixar läpparna. Blåmärkena ömmar rätt mkt, det pulserar ibland. Ser typ ut litre som en vecka efter själva ögonoperationen.

Tog en hel spruta Perlane och det kostade 3500:-, Blir jag så nöjd med detta som jag tror att jag kommer bli så kommer jag sjävklart att gå steget längre och även göra detta med eget fett så att det blir permanent, tänker inte lägga ut pengar lite då och då för grejer som förvinner..men man måste testa först så att man ser att det blir ett bra resultat med denna metod :)

BTW, läste på Anna Hibbs blogg att hon också hade gjort detta :) det är nog en vanlig grej faktiskt.

YEYE, Hoppas som sagt på det bästa resultatet när allt har lagt sig och det blåa är borta! Då blir det självklart nya bilder. Nu tänker ni säkert, "gud vad dom fixar med allt..blir dom aldrig nöjda??" Så tänker mamma lite iaf :P hehe men så är det..det finns alltid nåt man vill "förfina". Många vill göra saker men vågar inte..vi gör det vi vill ha gjort.

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback