RSS 2.0

En skön kväll..

Efter träningen kom vi hem, helt slut i hela kroppen.. orkade inte göra så mycket idag faktiskt. Hade planer på att träffa min bästa killkompis jag inte träffat på länge men det blev inget med det. Hur ska jag kunna umgås när jag e trött och har ont överallt så de får bli en annan dag :)



Dagen började iaf med skofotning som den brukar. Det e sjukt vad mycket skor det kommer in nu.. imorrn blir det antagligen samma visa. Jobbet gick bra som ni kanske redan förstått, en bra dag helt enkelt. Det var länge sen man hade många timmar för sig själv hemma innan läggdags. Idag var vi hemma redan vid 18,00. Har blekt tänderna, glott tv och ipl:at ben, armhålor och bikinilinje. Det går ganska fort endå och jag hoppas att vi ser resultat ganska snabbt ;) Slänger in en video på hur det går ser och ser ut..

Dags att sova, kroppen måste få sin vila! Skrivs imorrn. sov gott//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback