RSS 2.0

För ömtålig!

Det här är inte ens roligt längre..hur ömtålig kan man vara!? lr hur ömtåliga blodkärl kan man ha?? Idag när jag var iväg en sväng och skulle parkera bilen igen när jag kom tillbaka så halkade jag till lite, det var ju sjukt halt idag! Ja, jag slog i smalbenet på en ishöjning kan vi kalla det.. Det gjorde lite ont men jag brydde mig inte så mkt om det i början. Sen sved det lite..så jag tittade efter.. HAHA! Titta vad som fanns där!



Ett jäkla blåmärke!! VAD ANNARS!? Det ser ut som ett skrapmärke men det är det inte. Har tidigare skrivit att när jag varit ute och festat så vaknar jag ALLTID med nåt blåmärke nånstans på kroppen. Jag orkar inte med det här mer..det är faktiskt inte kul längre :( Men så är det, Anne + blåmärken = SANT!. På bilden kan ni ju iofs också se hur ytliga blodådror jag har..dom syns sjukt mkt på vissa ställen på kroppen.

Hur bra tror ni det är för mig att äta omega3 nu då? För som sagt..det gör att man blir mer lättblödig. Men sånt får man väl leva med. Det är ju sjukt nyttigt :)

Aja, har precis avslutat våra små hemmabehandlingar i form av blekning av tänderna och facelift. Så nu ska vi låta kroppen vila inför en lika intensiv och trevlig dag på jobbet som idag.

Natti!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback