RSS 2.0

Hur kunde vi!?

no,no,noooo..hur i h-vete kunde vi missa premiären?? Brukar aldrig missa en viktig premiär..speciellt inte när det gäller en av favvoserierna! Ikväll började ju säsong 7 av Desperate housewives! Satte på tv:n på kanal 5 och där gick det..NÄSTAN slut me :( buhuuu! Som tur är kommer det ju i repris..det brukar vara på söndagar va??! Då ser jag fram emot det :P hehe Kan ju dock ladda ner det o sånt me men äh..



Älskar verkligen Desperate Housewives! Det är ju verkligen BÄST :D blir glad av att se det, den serien har typ allt..sorg, glädje, humor, spänning..ja, allt!

Hur som helst..idag har det väl inte hänt så himla mkt, jag har chillat mest och Jenni lagade maten för dom kommande 2 dagarna och hon tvättade även lite. Som jag skrev i söndags..jag gjorde mitt då, hehe Vi delar ju på sysslorna här så att det blir rättvist :)

Yeye, har inget mer vettigt att skriva , och dessutom så skriker kroppen efter vila.
Så vi skrivs imorrn igen babes! hoppas ni har haft en bra tisdag..//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback