RSS 2.0

I spend the night..

Jag vet att Jenni har haft en trevlig kväll, vilket hon säkert kommer att blogga om imorrn...men det har jag me :D Eftersom våran älskade mammi och styvfar ska åka iväg till Kanarieöarna imorrn så ville jag spendera denna fredagen hemma hos dom. För jag hade planerat att komma hit kanske nästa helg när dom kom hem men då är inte vi hemma ändå. Så det fick bli ikväll så att man kunde säga hejdå me :)

Vi började kvällen med lite tacos...hehe en vanlig helgmaträtt som ni redan har märkt. Men det är ju så himla gott, om man gör det på vårat sätt iaf :P Sen har vi chillat framför tv:n en stund, kollade ju självklart på Vampires! SEN tog jag och mamma en bastustund. Så skönt! Länge sen man var i en riktigt bra bastu..många är så klena och bara blä, hehe men en äkta bastu..det är grejer det :D Kommer använda den nu när dom inte är hemma. Ska vara här under tiden..Det blir ju inga problem eftersom man har bilen.



Kikade på lite saker som kanske kan behövas, får väl se vad mamma får med sig hem :) hehe. Ett litet önskemål är iaf Cliniques "superdefence" dagkräm.

Öh, nu får det räcka..måste upp halv 7. Får hoppas att jag somnar om fort när jag kommit hem igen och sover skönt nån timma så att man är pigg inför den stora dagen imorrn! Då händer det grejer :D ska bli en riktigt bra lördag!

Hoppas att alla har haft en mysig ELLER festlig/bra fredag!
Nattiii//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback