RSS 2.0

I'm so happy!

Det kanske är dumt att skrivs så här..men jag så SÅÅÅÅÅ GLAD att din dag blev som den blev igår Anki!! Jag tror du tycker det me? ;P hähä

För tack vare att det blev som det blev så hade jag faktisk den bästa utekvällen hittills på året! Det fanns INGET som INTE var bra!

ÅH! Det är så där utekvällar ska vara, helt perfekt..alla(me & Anki) är på bra humför, lagom..ja berusade? förrutom jag som är nykter då, men det är då det är som bäst :D Bästa musiken på dansgolvet och massa snyggingar överallt ;D hihi

Snyggast på Grand igår var ju LÄTT dj:n, får väl göra lite reklam för honom sen! Ska lägga upp lite bilder och ett filmklipp senare under dagen! så ni får se...me like ;) haha

Här har ni bilden på hur outfiten sblev på..



Lovely sunday!! <3
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback