RSS 2.0

IPL:a eller Epilera!?

Ja som dom flesta har förstått och läst flera gånger så håller vi på att IPL:a oss lite då och då för att förhoppningsvis bli hårfria till sommaren, hehe har skrivit det många gånger att vi vill ta bort håret permanen och att det är vårat nästa "projekt", så nu är vi på G.



Men nu är frågan, ska jag fortsätta att epilera mina armar eller ska jag sätta igång med IPL:en där me? Jag hade tänkt att epilera mig ikväll men det blev så sent så jag orkade inte börja hålla på. Det kan ju bli jobbigt om man måste raka mina armar hela tiden..för jag har inga problem med epileringen, den funkar kanonbra på armarna, det tar lång tid innan det växer ut igen, gör det bara en gång i månaden eller mindre till och med.

Det är benen jag är lite mer fundersam över, brukar epilera min lår..men nu det senaste när håret växt ut så har jag fått alldeles för många små röda prickar, har inte haft så mkt innan..bara nån enstaka här och där. Hmm..what to do? ska man börja raka o sen IPL:a där samtidigt som resten av benen? Men det kommer ta 100år..hehe åh! vilka problem!?

Yeye, får känna lite på det. Kan ju testa imorrn o se hur lång tid det kan ta. som sagt, armarna blir nog att jag epilerar ändå, där har jag inte så brottom att få bort det helt. Även om det hade varit gött och va HEEELT hårlös överallt :D frääääsht!

Ne nu är onsdagen slut för min del!
Hoppas eran var fin..min var lite whatever, inget speciellt. Men det brukar dom väl inte vara? hehe

Nattii//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback