RSS 2.0

Mat & Träning 11.03.13

Vad skulle jag ha gjort den timman..om jag INTE hade gått till gymmet? Jag hade väl bara suttit framför datorn och kollat runt lite?..lr bara kollat på nåt onödigt på tv?..vem vet? 

Det här får bli ett lite motivationsinlägg..för idag orkade jag ta mig till gymmet, skrev att jag hade sett fram emot att träna idag men jag visste ju faktiskt inte om jag skulle orka eller inte, BARA för att det blev som det blev idag med vaknandet. Men det gick bra som ni kanske märker.

Som sagt, VAD skulle man gjort om man inte gick till gymmet!? Det är så man kan tänka..man hade faktiskt inte gjort något som skulle vara mer bra för en än att gå till gymmet och göra nytta för kroppen. För man behöver inte ägna mer än en timma eller varför inte bara en halvtimma där. Man hinner mkt på det, om man vet vad man vill göra.

Min träning idag bestog av 30 minuter på löpbandet, 5 min powerwalk, 10 löpning, 5 power och 10 löpning. avslutade med lite powerwalk. Sen stängde faktsikt gymmet, vilket jag inte var beredd på så jag gick hem och tränade magen där istället. "Rullande"situps, cykelsitups, och höftlyft. Har ju en gymboll hemma så jag körde några på den me. sen fick träningen vara klar för denna veckan, men nu känns det bra iaf..var bara tvungen att röra på mig idag kände jag. Kort och bra pass.

Söndagar..då äter man inte många mål. Speciellt inte idag...eftersom man vaknade så sent. Har faktsikt inte varit sugen på massa flöt och sånt idag, kände att det kunde vara lite mer "nyttigt" denna söndagen.

Frukost 13.30: Oboy och 2 toast
Mellanmål 17.40:  Proteinshake whey100, var inte hungrig men var tvungen att ta nåt. Måste ha lite protein under dagen iaf..
Kvällsgottis 20.20: Tanken var att jag skulle ta ett litet "vardagsgottis"glad, MEN jag ville gotta till det lite extra så jag plockade fram lite godsaker som jag hittade :)



Hasselnötskärnor, sötmandel,russin,vindruvor, honung & några bitar marabour frukt & mandel..detta blandeade jag ner i turkisk youghurt..oj så gott :)



Det satt jag och mumsade på en bra stund..tillsammans med en kopp grönt te såklart :)

Det var väl de, mer blir det nog inte.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback