RSS 2.0

Mat & Träning 11.03.23

to late?..hmm ja det blev en rätt sen träning idag. Men det var rätt skönt för det var inget som hade med styrka att göra ändå :) Gick till gymmet så att jag var där vid 8 tiden, då var det inte många där..SKÖNT måste jag säga! Det är riktigt gött att va där när det är lite folk. Man känner mer lugn då. Dagens träning var inget speciellt direkt, kände bara att jag ville röra på mig, vad hade jag annars gjort..glott på tv? Det kan man göra när man springer på gymmet me :P att springa är ju så skönt. Hade först tänkt att ta en rundtur ute MEN det är fortfarande lite för kallt för min smak.



30 minuter på löpbandet med intervaller och sen blev det 4 olika magövningar och stretching! Inget mer inget mindre :)

Fick ändra lite på mattiderna idag tack vare en lång fotning på morgonen..missade första mellanmålet.



Frukost 07.30: Frukt & nöt musli med linfrön, proteinshake.
Lunch 11.50: Skagenrisoni med räkor (Recept längre ner)
Fika 15.00: Fick tårta på jobbet bara för att våran fina Webdesigner Sofia fyller år :) Tog en liiiten liten bit. Tog lite grönt te efter det.
Mellanmål 17.00: Optinutbar
Mellanmål 19.00: grönt te och en näve mandlar & russin.
Efter träning 21.20 Proteinshake.

Det blir ju inget mer idag, lr kanske lite nötter? är lite hungrig faktiskt..hehe kan inte gå o lägga mig hungrig. Går inte att somna då.
Later!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback