RSS 2.0

NP!

No problems..vad hade jag förväntat mig egentligen? Att jag skulle ha hål eller vad? Jenni klarade sig utmärkt hos tandläkaren för nån vecka sen, idag klarade jag mig lika fint :D men det är ju kanske inte så konstigt med tanke på att vi är väldigt noga med tandhygienen, kan verkligen inte lägga mig utan att borsta tänderna. Nyborstade tänder och känslan av en fräsch mun är det bästa som finns!

Nu får man bara hoppas att dom håller sig lika friska tills nästa besök som blir om 1,5år eller nåt. Har ju tandläkarförsäkringen och i den ingår 2 besök på 3 år. Prist gick upp 5kr bara för att visdomständerna nu är på väg ut, alla 4. Kan bli problem då...hopefully not.



Yeye,tänderna är friska och nu ska dom bara bli lite vitare me.. blekte tänderna idag igen. Skriver mer om blekningen imorrn eller senare i veckan. Fint blått ljus :P

Chillat här hemma med Tess som sällskap :) kollat på film, men nu är det dags att ge sängen min kropp och själ. Nya tag imorrn! har lite planer för morgonen imorrn.

Good night babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback