RSS 2.0

Sönder?

Det känns i hela kroppen idag..vet inte vad det beor på egentligen men det kan hända att det är den hårda träningen från i torsdags och dom trevliga dansstunderna man hade igårkväll :P det blev ju en hel del rörelse på dansgolvet. Mina fötter gör ooont, lite konstigt för jag brukar inte få ont när jag är ute, men oj vad ont jag hade inatt och nu  är dom mega ömma..trampdynorna då alltså. Alla tjejer vet nog hur det känns ;P

Så ikväll blev det faktiskt en lugnt hemmakväll och den var/är välbehövlig, för imorrn har jag tänkt att vara megapigg och glad :D Hoppas på ett kanonbra väder också, just nu ser det iaf ut som att det ska bli bra!



Har kollat på 2 filmer ikväll..eller vi kollade iaf på ena av dom för den första var verkligen inget att ha! The fighter var helt värdelös så vi stände av den! hehe. The Mechanic var rätt bra faktiskt, men det brukar bli bra när Jason Statham är med i filmer :)



Vi gottade oss lite med lite egengjorda hamburgare..kändes som att det var länge sen nu, hehe det var det typ inte men som sagt så är det lite av en standard mat på helger.. sen blev det lite marsglass som efterrätt. så gott, verkligen ÄLSKADE dom när vi gick på högstadiet, kunde gå ner till "uppehållsrummet" och köpa oss några om dagen :P hehe  *tjockisar*

Kvällen blir inte så mkt längre..som sagt vill vi vara pigga inför en kommande och förshoppningsvis trevlig söndag!
Hoppas eran lördag har varit till belåtenhet!

Skrivs imorrn//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback