RSS 2.0

Vilken irritation!

ÅÅÅH! ne gud så irriterande! När man verkligen vill ha nåt så blir det fel..! Skulle ju beställa den nya telefonen, lr vi gjode det men när jag skulle slutföra kortbetalningen så blev det fel! Fick helt enkelt kontakta kundservice såklart! (lite stavfel ;P)



Fick helt enkelt lägga en TILL beställning, så irriterande..får hoppas att reservationen hävs snarast och att man inte behöver börja krångla med pengarna.

BUHUU! är iaf lite ledsen över det här, men äh..hoppas dom är snabba med odrarna och att det inte gör att det tar längre tid för mig att få min bara för att..

Orkar ju verkligen inte vänta ännu längre på min mobil, vill ju ha den så fort som möjligt..hehe. BORTTOM!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback