RSS 2.0

Best of April.

Ännu en månad har gått..vad var det som hände som var bäst just i April?

En sak är iaf säker..haha det har nog ingen missat iaf..att vi fick våra nya mobiler :D så f-ing great!



Älskar den verkligen! Vårat liv! hehe, ne men asså..den är helt enkelt bäst enligt oss, mobilen är väldigt viktig nu för tiden. Xperia arc.



Åh, det gick så fort nu igen, men en festgrej som var bäst denna månaden var påskfirandet, både torsdagen och lördagen var helt kanon! Lördagen ägde lite extra dock men a :) allt detta har man ju skrivit om i bloggen så har ni missat nåt så är det bara trycka på april månad o läsa om våra bästa tillfällen ;)



En annan bra grej med April var att det varit väldigt bra väder, för då har grillandet invigits :D vilket vi tycker är nice! och att man kunnat sola ute en del! Hoppas att Maj nu bara blir bättre och bättre.

Sen får jag väl säga att det är skönt att ha i löshåret igen..för det var en grej ajg längtade till, hehe att jag blev långhårig är en av dom bättre grejerna i April eftersom jag trivs bäst i det! :)

Om vi ska säga nåt om jobbet så är jag glad att det varit såpass lugnt som det har varit.

Ja det var väl det..? Nu får vi se vad Maj har att erbjuda. Har kanske en liten tripp planerad men vi får se hur allt blir.
Hoppas alla hade en bra Aprilmånad!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback