RSS 2.0

Dagens tips!

Skrev ett inlägg för ett tag sen om hur lätt jag får blåmärken och hur länge dom håller i sig, då var det en tjej som tipsade om att det fanns en salva på apoteket som tog bort blåmärken snabbare. Tog tag i den lilla saken och sökte på det igår och fick fram info på apoteket. Salvan heter Hirudoid och ska påskynnda "läkning" av blåmärken. Köpte det igår på Apoteket lagom till våran behandling vi ska göra imorrn, får väl iofs hoppas att det inte blir några blåmärken MEN som sagt, det brukar ju bli det så då har vi iaf en liten backup :P



Salvan finns på alla apotek och kostar runt 50:- för 50g. Finns även 100g.

Nu ska den iaf testas, vet att jag har använt den en gång innan när jag var liten och fick en bula på min blodådra på handen efter att antal nålstick..den hjälpte nog om jag inte minns helt fel.

Den kommer ju klart användas hela tiden och inte bara efter behandlingar, jag måste få bort mina märken som bara kryper fram titt som tätt, hehe
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback