RSS 2.0

Dagens tips!



Privacy!! Jag måste säga att jag redan gillar appen "go sms" starkt. Laddade ner den igår av en slump, visste ine riktigt vad det var så ville testa. PERFEKT, kände jag redan efter 5 min. Man kan ställa in alla möjliga inställningar för sina sms osv.

Det bästa är att man kan ändra färg och layout.. ett plus i kanten för de behövs ju egentligen inte, men man kan ställa in vilka signaler folk ska ha individuellt och även lägga in säkerhetsinställningar så som skärmlås så att inte vem som helst kan gå in o läsa dina sms. Det går även att blocka enskilda personer från att skicka sms och lägga enskilda lösenord på dom så ingen kan se dom även om dom knakse läser de andra sms:en från andra eprsoner. De e nog ett måste nu för tiden. HATAR när dom ska in o kika i telefonen och är nyfikna. OKEJOKEJ skit kass om en parner misstänker otrohet och inte kan snoka men man ska INTE BEHÖVA snoka. Gosh! Skulle nog aldrig få för mig att kolla i nån annans telefon.. aldrig gjort o kommer aldrig göra. Man känner om nåt e fel o då frågar man ist.

Aja, den e as bra iaf :D tänkte bara tipsa eftersom man kan ställa in så mkt bra grejer på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback