RSS 2.0

En stor hiss och en liten diss!

Måste ju faktiskt hissa den trevliga, mysiga och lugna lördagen jag haft! Som ni förstått så har jag haft en tacokväll här hemma hos mamma. Lika gott som vanligt! ;D

Den stora hissen går iaf till den goda efterrätten jag fixade till tills ikväll! Vad jag hade i kan ni ju se på tidigare inlägg, men såhär blev iaf resultatet!



Det här måste ni ju bara ta och göra, kanske ett bra val inför söndagsmyset man brukar ha? :) Nyttigt och supergott!

Jag ger mig själv en liten hiss me, 4 månader blir det idag. Kanske börjar bli lite tjatit nu..men men.



En mysig kväll skrev jag..mmhm :) kollade på en film nyss me, Tron Legacy. Har hela tiden fått höra att den inte är bra osv, jag kan hålla med lite, den var inte så bra som man trott..lr så. Den blev ju bättre mot slutet, men handlingen i början var onödig typ? hehe lr jag vet inte hur jag sak förklara det.

Det känns som att man dissar en massa filmer nu för tiden, har man typ ändrat genre favorit? Detta borde vara en film som ska va i min smak?, äh vet inte..

Är faktiskt för trött för att bry mig just nu..och min kropp som sagt, den strejkar rejält, från ljumskarna neråt, hehe

Hoppas eran lördag har varit festlig, trevlig & mysig..ja allt bra iaf :)
Natti//A

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så god efterätten såg ut! mums :)

2011-05-22 @ 10:49:43
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback