RSS 2.0

En tidig start..

Lite småtrött kan man väl påstå att man är..man blir ju alltid småseg när man bara ligger och chillar efter en "lång" arbetsvecka, även om den går fort.

Har varit hos Anki hela kvällen sen innan 8, det är ju fredag o då är det vampires som gäller kl 8. Sen skippade jag faktiskt spartacus bara fär att hon inte tittar på det. Hade med mig en film på datorn vi kollade på istället.



Kollade på denna, en väldigt mysig film :) Gillar animerade filmer! Denna gången kan jag söga att filmen var bra, hehe

åh, hehe ska snart ta mig hemåt, för det blir en tidig start på morgonen imorrn..vi ska ta oss till GBG iaf. Så vi får väl se om det blir nåt bloggande innan det, annars skrivs vi ju efter såklart för vi stannar inte där denna helgen som vi kanske hade tänkt oss. Vad som står på chemat? Behandling och shopping it is..

Hoppas eran fredag har varit bra!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback