RSS 2.0

En tidigare helg..

Det var ju trevligt att titta på lite modevisning en torsdag som denna :) Efter träningen gick jag, jenni, mamma och våran moster på en modevining som elever på Almåsgymnasiet här i Borås anordnade. Våran kusin hade med lite grejer där me så det var därför vi var där.



Här har ni henne, Emelie :) Träffar henne inte alls ofta eller pratar med henne för den delen heller, men det kommer nog bli ändring på det nu. Ja ni ser ju vad hon har för stil..så hennes kollektion var ju i den stilen me, Snyggt om man har den stilen med andra ord ;)





Det fanns ju en del andra grejer vi tyckte var fina, Tobias på jobbet var där och fotade allt, ska se om vi kan få lite bilder imorrn så kan vi visa några outfits vi tyckte om.

Vissa har det bra kan man säga! Jennis helg började idag. Gött!, hade själv också tänkt o kanske vara ledig imorrn men nah, till vilken nytta?..skulle inte åka iväg som Jenni har gjort så därför kör jag iaf halvdag imorrn. Så jag klagar inte :)

WoopWoop, det blir en skön fredag iaf! Hoppas ni har haft en finfin torsdag, nu ska jag vila i några timmar.
Skrivs imorrn, nattii//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback