RSS 2.0

Jag valde det andra alternativet

Igår var eftermiddagen/kvällen redan planerad. Gillar att veta vad jag ska göra för att ha lite ordning på vardagen :) Men det e faktiskt mer kul när det är spontant. Men iaf.. igår hade jag planerat en sväng på stan och sedan träning på gymmet men så blev det inte. Bestämde mig att ta en runda ute istället men så börjar det regna.. blev as arg, mindre sugen på träning och lite trött. Gick hem och tog på mig kläderna iaf och åkte och handlade kvällens mat...

Kom hem och var så hungriga att vi inte orkade ut och springa, det var alldeles för kallt för min smak oxå.. vi bestämde oss för att laga mat direkt så därför valde jag helt enkelt en lugn kväll i soffan med mat och film istället för löparrunda.



Åt en underbart god sallad med en as go köttbit med vitlöksyoghurt som sås. Innehåller sommarsallad i ärdig påse, mango, rödlök, fetaost, tomat och gurka. Ett kokt ägg till och en stekt pepparbiff.



Såg en film vi haft ett bra tag men aldrig fått tummen ur.. hmm jadu, en B-skräckis yup, helt okej, man blev lite rädd då och då men lite töntig och inget bra slut.. den kan man se om man itne har bättre saker för sig, som igår :) hehe. Aja slött o gött helt enkelt, det e ett måste ibland. //Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback