RSS 2.0

Juvederm-time!

Ja nu är det dags för att utnyttja våran Deal vi köpte förra månaden, ni vet våran juvedermbehandling för 1490:- på groupon :D Ska ta bussen till Gbg snart.

Nu ska läpparna pumpas ordenligt, vårat mål är att det typ ska se ut så här..



Älskar henne läppar! Alltid gjort, detta är modellen från www.bubbelroom.se Hennes läppar är "runda" och fylliga.

Vet att många kan tycka att mina(annes) läppar är väldigt stora osv, har fått några kommentarer om det innan, lr efter att vi gjorde dom sist, MEN nu har jag typ tömt dom, man kan faktiskt tömma sina läppar :P hehe så nu har dom verkligen inte samma form som dom hade för någon vecka sen.

Får väl se om en hel spruta används, kommer nog använda på lite andra ställen me om det blir mkt över, men läpparna är prio nr1 såklart.

Hoppas att dom blir bra nu me, det är ju lite "skrämmande" att gå till en ny behandlare man aldrig varit hos, vi e ju så vana vid våran Ann-Louice. Men det ska bli spännande..

Visar före och efterbilder sen.

Later//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni sprutat i dem för att tömma dem ?

Ja det ska bli intressant att se resultatet sen :) men vad är det för ideal ni har tjejer ?! :)

Goodluck!

2011-05-28 @ 13:50:37
Postat av: anne & jenni

En rätt dum fråga måste jag säga :P haha jag har inte fyllt dom för att tömma dom, jag tömde ur det gamla för att jag skulle fylla på nytt..för att det var ytligt och lite buckligt.



ville få bort det som var lite ojämt, så att det skulle fyllas på o bli jämt..

2011-05-30 @ 18:01:14
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback